معرفی فصل چهارم (آخر) سریال برف‌شکن (Snowpiercer)

Sunday، ۳۱ Tir ۱۴۰۳

برف‌شکن یا Snowpiercer یک مجموعه‌ی هیجان انگیز آخرالزمانی آمریکایی است که اولین فصل آن در تاریخ 17 می 2020 از شبکه TNT پخش شد. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام، به کارگردانی بونگ جون‌هو و رمانی فرانسوی به نام Le Transperceneige ساخته شده‌است.

 

داستان Snowpiercer در سال 2026، هفت سال پس از تبدیل شدن جهان به یک زمین بایر یخ زده به دلیل زیست بوم کشی، اتفاق می‌افتد و نمایشگر بقایای بشریت است که در قطاری مجلل همیشه در حال حرکت پناه گرفته‌اند.

این قطار که توسط میلیاردر عجیب و غریبی به نام آقای ویلفورد طراحی و ساخته شده‌است، از 1001 واگن تشکیل شده و 2.7 بار در سال دور کره‌ی زمین می‌چرخد. حرکت مداوم انرژی قطار را تامین می‌کند و از یخ زدن مسافران نیز جلوگیری می‌کند. جمعیت قطار به شدت بر اساس طبقات اجتماعی جدا شده است و درگیر یک مبارزه انقلابی علیه این طبقه‌بندی ناعادلانه‌است.

 

فصل چهارم این سریال که پخشش به تازگی آغاز شده، آخرین فصل سریال خواهد بود که البته با چالش‌های تولیدی متعددی از جمله کنار گذاشتن شدن توسط شبکه‌ی اصلی پخش و انتقال به AMC رو به رو بوده‌است.

این فصل، داستان فصل سه را ادامه می‌دهد و از آندره لیتون که گروهی را به سوی زیستگاه جدید بالقوه، نیو ادن هدایت می‌کند، صحبت خواهد کرد. طرفداران این سریال به شدت منتظر یک پایان خوب و دلچسب برای این داستان جذاب هستند.

  • نویسنده: سروناز سرور