معرفی سریال جدید آمازون: بانوی من؛ جین (My Lady Jane)

Wednesday، ۶ Tir ۱۴۰۳

بانوی من؛ جین یک مجموعه‌ی تلویزیونی بریتانیایی برای Amazon Prime Video است که از 27 ژوئن 2024(7 تیر 1403) در این بستر ویدیویی پخش خواهد شد.

این سریال از یک مجموعه‌ رمان‌ اقتباس شده‌است که تصویری جدید از زندگی لیدی جین گری ارائه می‌کند. این مجموعه رمان‌های تخیلی-تاریخی، تصویری طنزآمیز و خارق العاده‌ای را از وقایع تاریخی ارائه می‌دهند. محبوبیت مجموعه‌ کتاب بانوی من؛ جین، منجر به ساخت این سریال شد که روایت‌گر داستان لیدی جین گری، معروف به ملکه نه روز است که زندگی عاشقانه و پر از دسیسه‌ای را از سر می‌گذراند.

در این سریال امیلی بادر در نقش لیدی جین گری، ادوارد بلومل در نقش لرد گیلدفورد دادلی و جردن پیترز در نقش پادشاه ادوارد ششم بازی می‌کنند. این سریال قرار است ترکیبی از ماجراجویی، کمدی، درام و تاریخی را با خط داستانی که بر زندگی لیدی جین گری متمرکز است، با عناصر جادویی و نتیجه ای جالب‌تر از سرنوشت تاریخی او ارائه ‌دهد. برای کسانی که علاقه‌مند به ترکیبی از تاریخ و فانتزی با درون‌مایه‌ی کمدی هستند، مجموعه‌ی بانوی من؛ جین، تجربه‌ی لذت‌بخشی خواهد بود.

در این داستان بازسازی شده، لیدی جین گری در سال 1553 به عنوان ملکه‌ی انگلستان تاج‌گذاری می‌کند و پس از آن مأموریتی را آغاز می‌کند تا مردم را از دست رقبای سیاسی خود نجات دهد. جین در حالی که زندگی سلطنتی جدید خود را پیش می‌برد، با توطئه‌هایی از جمله توطئه‌ی قتل پسر عمویش، شاه ادوارد، مواجه می‌شود که می‌تواند پادشاهی را به آشوب بکشاند.

  • نویسنده: سروناز سرور