مروری بر فصل اول انیمه‌ی Oshi No Ko

Tuesday، ۱۲ Tir ۱۴۰۳

به بهانه‌ی خبر انتشار فصل دوم انیمه‌ی محبوب Oshi No Ko، مروری بر داستان و شخصیت‌های این مجموعه‌ خواهیم داشت تا در تماشای فصل دوم، چیزی را از دست ندهید.

فصل اول انیمه‌ی Oshi No Ko در بهار سال 2023 دنیای انیمه را تکان داد و تماشاگرانش را با ترکیبی تاریک و پیش‌بینی‌ناپذیر از درام، تناسخ، انتقام، موسیقی و عشق نوجوانان، به این انیمه علاقه‌مند کرد. سریال با داستان دکتر گورو آمامیا و بیمارش آغاز می‌شود که هر دو پس از مرگ، به عنوان فرزندان آی هوشینو، ستاره‌ پاپ مشهور، تناسخ پیدا می‌کنند و خانواده‌ای منحصر به فرد را تشکیل می‌دهند. در طول سریال، رازها، رقابت‌ها و سوء استفاده‌های صنعت موسیقی پاپ نیز به نمایش گذاشته می‌شود که این موضوع به شدت مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

داستان با نمایش زندگی آی و در ادامه، زندگی فرزندانش، آکوا و روبی ادامه پیدا می‌کند که به دبیرستان می‌روند و زندگی جدیدی را آغاز می‌کنند. آن دو که مانند مادرشان پا به صنعت سرگرمی گذاشته‌اند، با سختی‌ها و مشکلات، واکنش‌های منفی کاربران آنلاین و بخش تاریک این صنعت رو به رو می‌شوند، اما رویایشان، همیشه آن دو را به جلو می‌راند.

شخصیت‌های Oshi No Ko:

آی هوشینو

ستاره‌ی پاپ محبوب و مشهور که نمایش مشقت‌ها و دروغ‌های او در پشت صحنه‌ی صنعت سرگرمی، این انیمه را به یک انیمه‌ی تاریک و معترض تبدیل کرده‌است. مخفی‌کاری‌های او در مورد عشق، روابط خصوصیش و سایر اتفاقات مرتبط با زندگیش، در طول سریال آشکار می‌شود که زندگی فرزندانش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آکوامارین هوشینو

او که معمولا با نام آکوا شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های اصلی است که در زندگی قبلی به عنوان دکتر گورو آمامیا، یکی از طرفداران سرسخت آی هوشینو بود و پس از تناسخ، به عنوان پسر آی متولد شد. آکوا جوانی محبوب است که گروه پاپ جدید خواهرش روبی را حمایت می‌کند و خودش نیز در صنعت سرگرمی مشغول به کار می‌شود.

روبی هوشینو

روبی تناسخی از سارینا تندوجی است، خواهر آکوا که برخلاف برادر خود که شخصیتی جدی و آرام دارد، پرانرژی و بی‌دغدغه است، اگرچه جدیتش را در رسیدن به رویاهای زندگیش به کار می‌برد و با الهام از زندگی مادرش، در حال تشکیل یک گروه پاپ است.

سایر شخصیت های سریال مثل کانا آریما، آکانه کوروکاوا، مم-چو، میاکو و ایچیگو سایتو، در موقعیت‌های مختلف در کنار شخصیت‌های اصلی حضور دارند و باید دید که آیا در فصل جدید، شخصیت‌های جدیدی نیز به داستان اضافه می‌شوند یا خیر.

طرفداران این سریال، به شدت منتظر تماشای فصل دوم این سریال هستند که گفته شده در سال 2024 پخش خواهد شد، اما سازندگان سریال، هنوز درباره‌ی زمان دقیق پخش آن، صحبتی نکرده‌اند.

  • نویسنده: سروناز سرور