فصل جدیدی از زندگی امیلی در پاریس (Emily In Paris)

Thursday، ۱۱ Amordaad ۱۴۰۳

امیلی در پاریس، داستان دختری بیست و چند ساله‌است که به دنبال رویاهایش و به خاطر یک فرصت شغلی مناسب به پاریس مهاجرت می‌کند و در یک شرکت بازاریابی فرانسوی مشهور، شروع به کار می‌کند. او زندگی جدیدی را آغاز می‌کند که پر از ماجراجویی‌های مختلف، دوستی، عشق و روابط جدید و گاهی پردردسر هستند. تا کنون سه فصل از این سریال محبوب منتشر شده‌است که البته، فصل سوم با پایانی عجیب، سوالات زیادی را برای بینندگان بر جای گذاشت.

حال که طرفداران این سریال به شدت منتظر تماشای ادامه‌ی داستان امیلی هستند، نتفلیکس با پخش تیزری از شروع فصل چهارم این مجموعه خبر داده‌است. جایی که شخصیت جالب داستان خود را در میان یک مثلث عشقی بین خودش، لوکاس و آلفی می‌بیند.

نتفلیکس درباره‌ی امیلی در پاریس می‌گوید: " زندگی امیلی ممکن است سراسر درام به نظر برسد، اما او اکنون آماده‌ی انتخاب‌های جسورانه است تا هر آنچه که از شهر، و البته مرد رویاهایش می‌خواهد، به دست بیاورد. فصل جدید، شخصیت‌های جدید به همراه مقدار زیادی عاشقانگی در فصل جدید منتظر شما هستند."

در این قسمت نیز لیلی کالینز نقش امیلی را بازی خواهد کرد و در کنار او، فیلیپ لوری در نقش سیلویه گراتو، اشلی پارک در نقش میندی چن و سایر بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند.

فصل چهارم امیلی در پاریس در دو بخش 5 قسمتی منتشر خواهد شد که بخش اول 15 آگوست و بخش دوم 12 سپتامبر در پلتفرم نتلفیکس برای تماشا آماده‌ است.

  • نویسنده: سروناز سرور