شمارش معکوس تا اکران من نفرت انگیز 4

Sunday، ۳ Tir ۱۴۰۳

بعد از فروش ویژه‌ی حدوداً 1 میلیارد دلاری انیمیشن "مینیون‌ها: ظهور گرو" در سراسر جهان، که آن را به بزرگترین انیمیشن فرانچایز تاریخ تبدیل کرد، حالا در سال 2024 قسمت جدیدی از انیمیشن دوست‌داشتنی من نفرت انگیز(Despicable Me) از سوم جولای (13 تیر) برای اولین بار در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

خلاصه‌ی داستان:

در این فصل گرو و لوسی و دخترانشان، مارگو، ادیت و اگنس حضور دارند به همراه شخصیت‌های قبلی من نفرت‌انگیز، حضور دارند و البته، شخصیت‌های جدیدی نیز به فیلم اضافه خواهند شد که نام جوی کینگ، استیون کولبرت و کلویی فاینمن در بین صداگذاران جدید به چشم می‌خورد. نکته‌ی قابل توجه قسمت 4، اضافه شدن یک عضو جدید به این خانواده‌است؛ گرو جونیور که انگار قصد عذاب پدرش را دارد. گرو نیز با دشمن جدیدش، ماکسیم لو مال و دوستش والنتینا روبرو می‌شود که خانواده را مجبور به فرار می‌کند.

با توجه به تیزرهای منتشر شده به نظر می‌رسد قرار است در این سری با مینیون های ابرقهرمان روبه رو شویم که هر کدام ویژگی های منحر به فرد خود را کسب می کنند و این مینیون‌ها را از قبل هم بامزه‌تر می‌کند.

استیو کرل در نقش گرو، مامور لیگ ضد شورش به همراه کریستین ویگ در نقش لوسی وایلد، همسر گرو بازی خواهند کرد. ویل فرل نیز به همراه سوفیا ورگارا نیز نقش ماکسیم لومال و دوست دختر ترسناکش والتینا را ایفا خواهند کرد. پیر کافین هم صدای جذاب مینیون‌ها خواهد بود.

نویسنده: سروناز سرور