سریال های موردانتظار در نیمه‌ی دوم 2024: از خاندان اژدها تا پنگوئن

Monday، ۲۸ Khordaad ۱۴۰۳

در این مطلب کوتاه، با هم نگاهی به چند سریال که در نیمه‌ی دوم سال 2024 پخش می‌شوند، می‌اندازیم.

خاندان اژدها (House of the Dragon)

پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها، اسپین آف محبوب سریال بازی تاج و تخت در 16 جون (27 خرداد) شروع شد. اتفاقات این سریال، که بر اساس داستان‌های کوتاهی از جرج آر.آر مارتین ساخته شده‌است، فقط چند ساعت با پایان فصل قبلی فاصله دارد و گفته می‌شود قرار است داستان نسل تارگرین را تکمیل کند.

طبق صحبت‌های عوامل این مجموعه، قرار است شخصیت‌های جدیدی در فصل جدید حضور یابند و البته، صحنه‌های اکشن بیشتری برای این فصل در نظر گرفته شده‌است.

خرس (The Bear)

اولین فصل سریال The Bear در سال 2022 پخش شد و در همان زمان؛ مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد. حالا، بعد از گذشت تقریبا یک سال از پخش فصل دوم، فصل جدید این مجموعه قرار است از 27 ژوئن (7 تیر) در دسترس بینندگان باشد. The Bear داستان کارمی برزاتو، یک سرآشپز معروف است که برای سر و سامان دادن به رستوران برادرش، به شهر زادگاهش، شیکاگو برمی‌گردد، اما درگیر مشکلاتی مثل خودکشی برادرش می‌شود.

با توجه به تیزر پخش شده از فصل سوم، داستان، بازگشایی رستوران جدید کارمی و همکارانش را در بر می‌گیرد که با فراز و نشیب‌های زیاد ‌احتمال می‌رود توجه تماشاگران این مجموعه را جلب کند.

پسران (The Boys)

پسران در جهانی زندگی می‌کنند که در آن، ابرقهرمان‌ها در واقع بیشتر افراد متکبر و فاسد هستند. دو گروه در این داستان وجود دارند: هفت، تیم برتر ابرقهرمانان وات اینترنشنال و گروه پسرها، که به دنبال کنترل قهرمانان فاسدند.

حالا در فصل چهارم این سریال جذاب که سه قسمتش در سیزدهم جون (۲۴ خرداد) پخش شده، هوملندر هم در حال تثبیت قدرتش از طریق دگرگون کردن سیاست ایالات متحده و استفاده از سلاح مخفیش، ویکتوریا نیومن است. بوچر هم که ماه از زندگی‌اش باقی‌مانده، پسر بکا و شغلش به‌عنوان رهبر گروه پسران را از دست داده است ولی آن‌ها باید قبل از اینکه دیر شود راهی برای نجات دنیا پیدا کنند.

پنگوئن(The Penguin)

سریال مورد انتظار پنگوئن، در واقع اسپین آفی از فیلم The Batman(2022) است که یک هفته بعد از اتفاقات پایان فیلم آغاز می‌شود و درباره‌ی قدرت گرفتن اسوالد "اُز" کوبل‌پات یا پنگوئن در دنیای پر از جرم و جنایت شهر گاتهام است.

هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این سریال اعلام نشده، اما گفته می‌شود که احتمالا باید در پاییز منتظر شروعش باشیم. باید دید آیا این داستان می‌تواند طرفداران سرسخت بتمن را راضی کند یا خیر.

نویسنده : سروناز سرور