بهترین‌ فیلم‌های ترسناک جدید را بشناسید

Saturday، ۱۶ Tir ۱۴۰۳

در این مطلب قرار است چند فیلم ترسناک جدید که امتیازهای بالایی را از منتقدین دریافت کرده‌اند، مرور کنیم. اگر شما هم از طرفداران تماشای فیلم‌های ترسناک هستید، دیدن فیلم‌های این لیست را از دست ندهید.

آخر شب با شیطان (The Late Night with the Devil)

آخر شب با شیطان (The Late Night with the Devil) یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تدوین کامرون و کالین کایرنز است و دیوید دستمالچیان، لورا گوردون و ایان بلیس در آن ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم در یک برنامه‌ی تلویزیونی در سال 1977 اتفاق می‌افتد که میزبانش، جک دلروی، برای بالابردن بازدید برنامه‌اش، دختری که گفته می‌شود تسخیرشده را به عنوان مهمان به برنامه دعوت می‌کند که باعث به وجود آمدن پیشامدهای وحشتناک می‌شود. این فیلم از جلوه‌های ویژه‌ی عالی دیجیتال بهره می‌برد که تماشای آن را لذت‌بخش می‌کند.

اولین طالع نحس (The First Omen)

فیلم اولین طالع نحس (The First Omen) یک فیلم ترسناک آمریکایی به کارگردانی آرکاشا استیونسون است که از روی داستانی نوشته‌ی بن جاکوبی به نگارش درآمده‌است. این فیلم پیش درآمدی بر فیلم معروف طالع نحس ساخته‌ی سال 1976 و ششمین فیلم از این مجموعه به حساب می‌آید.

داستان فیلم درباره‌ی یک زن جوان آمریکایی به نام مارگارت است که به رم فرستاده می‌شود تا در یک کلیسا خدمت کند، اما با وقوع حوادثی مرموز، مارگارت ایمان خود را زیر سوال برده و توطئه‌هایی را کشف می‌کند که منجر به وجود آمدن تفکرات ضد مسیح می‌شود. این فیلم نقد‌های مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است.

یک مکان آرام: روز نخست (A Quiet Place: Day One)

این داستان، که به نوعی یک داستان فرعی برای فیلم یک مکان آرام به شمار می‌رود، این بار روی دو شخصیت به نام‌های سمیرا و اریک تمرکز دارد. سم یک بیمار مبتلا به سرطان است که در یک بیمارستان زندگی می‌کند. سم برای یک سفر به نیویورک می‌رود و آنجا، مورد هجوم موجوداتی قرار می‌گیرند که با شنوایی فوق‌العاده حساس، به دنبال شکار هستند. اریک نیز یک دانشجوی حقوق انگیسی است که در مسیر فرار از این موجودات، با سم آشنا می‌شود. اریک و سم با هم به دنبال راه‌های نجات از این مخمصه می‌گردند و در این مسیر همدیگر را همراهی می‌کنند. این فیلم با نظر مثبت منتقدان، تجربه‌ی خوبی از تماشای یک فیلم ترسناک و رازآلود را به شما هدیه خواهد داد.

دشت (The Moor)

دشت به کارگردانی کریس کرونین یک تریلر درگیرکننده درباره‌ی داستان‌های فولکلور مربوط به قتل و کشتار در خارج از شهر است.

داستان این فیلم درمورد کلر است که بیست و پنج سال پس از ناپدید شدن همبازی کودکیش، دنی، همراه با پدر او به دنبال نشانه‌هایی از آخرین مکان استراحت دنی می‌گردند و برای تحقیق در مورد دشت هانتد که معتقد است آخرین مکان حضور پسرش است، می‌روند. این فیلم برای ایجاد ساختار شخصیتی و فضاسازی موفقش مورد تحسین قرار گرفته و نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلم هم بوده‌است.

  • نویسنده: سروناز سرور