بازگشت اعجاب‌انگیز مایکل سی.هال: دکستر نمی‌میرد

Sunday، ۷ Amordaad ۱۴۰۳

با یک معجزه‌ی تلویزیونی، مایکل سی.هال باز هم برای ایفای نقش دکستر مورگان بازگشته‌است تا ثابت کند یک قاتل سریالی باهوش هرگز نمی‌میرد.

سریال اصلی دکستر به مدت هشت فصل بین سال‌های 2006 تا 2013 از شبکه Showtime پخش شد. دکستر مورگان (با بازی مایکل سی.هال)، یک قاتل زنجیره‌ای در پوشش یک متخصص پزشکی قانونی است که قاتلانی که از سیستم عدالت جنایی گریخته‌اند، هدف قرار می‌دهد. جنیفر کارپنتر و جیمز رمار به ترتیب در نقش خواهر و پدر دکستر و لورن ولز، دیوید زایاس و سی اس لی نیز نقش همکاران دکستر را بازی کردند.

حالا این بازگشت باورنکردنی در تابستان آینده با عنوان «دکستر: رستاخیز» پخش خواهد شد. قبلاً صحبت‌هایی در مورد ادامه‌ی مستقیم داستان از قسمت «خون جدید» با یک فصل دیگر وجود داشت، اما سریال پیش درآمدی در دست تولید است که به نام «دکستر: گناه اصلی» دهه‌ی 90 میلادی را به تصویر می‌کشد که در آن پاتریک گیبسون قرار است نقش دکستر جوان را اجرا کند. پیش نمایشی از «دکستر: گناه اصلی» هم توسط این دو در کامیک-کان به نمایش در آمد که داستان دکستر جوان به همراه پدرش را نشان می‌دهد که برای یک روز دیگر در میامی آماده می‌شوند.

کریس مک کارتی، مدیرعامل استودیو پارامونت در بیانیه‌ای گفت: «ما از حضور دوبار‌ه‌ی مایکل سی هال در نقش نمادین خود هیجان‌زده هستیم. در حالی که «دکستر: رستاخیز» برای ده‌ها میلیون طرفدار قدیمی جذاب خواهد بود، پیش درآمد این سریال یعنی «دکستر: گناه اصلی» نسل جدیدی از بینندگان را هم علاقه‌مند به تماشای این سریال خواهد کرد.»

هر دو فصل جدید سریال توسط هال و کلاید فیلیپس که قسمت‌های قبلی «دکستر» را تولید کرده بودند، ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود که «دکستر: گناه اصلی» در دسامبر 2024 و «دکستر: رستاخیز»  در سال 2025 به نمایش در بیایند.

در آخرین مصاحبه از مایکل سوال شد که شما در آخرین قسمت سریال new blood مرده بودید و تایید شد که مرده بودید و مایل با خنده جواب داد تایید شد واقعا ؟

و بعد از اون سوال پرسید که چه چیزی میتونید از فصل جدید بهمون بگید

و مایکل گفت نمیدونم در چه حد اجازه دارم چیزی بگم ولی فقط میتونم در این اندازه بگم که اون بیرون خیلی سرده.

و بعد از اون مایکل تایید کرد که سریال دقیقا از نقطه شروع میشه که تموم شده بود و پرش زمانی نداریم.

  • نویسنده: سروناز سرور