انیمه‌های جدید 2024 برای گذراندن شب‌های طولانی پاییز

Tuesday، ۱۳ Shahrivar ۱۴۰۳

در این پست، می‌توانید خلاصه‌ی داستان انیمه‌هایی که در پاییز امسال منتشر خواهند شد را به همراه زمان پخش بخوانید.

اوزوماکی(Uzumaki)

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2024

مینی‌سریال مورد انتظار اوزوماکی که بر اساس یک مانگای ترسناک ساخته شده، بالاخره در 28 سپتامبر 2024 پخش خواهد شد. اوزوماکی به کارگردانی هیروشی ناگاهاما داستان کری گوشیما و شویچی سایتو، دو دوست دبیرستانی را دنبال می‌کند که در شهر روستایی کوروزو-چو ژاپن زندگی می‌کنند. هنگامی که یک "نفرین مارپیچی" مرموز شروع به گرفتار کردن مردم شهر می‌کند، کری و شویچی باید راهی برای زنده ماندن از این وحشت پیدا کنند؛ قبل از اینکه قربانیان بعدی این نفرین شوند.

مانگای ایتو به خاطر تصاویر ترسناک، خشن و حس آزاردهنده‌اش معروف است. حالا باید دید که ناگاهاما توانسته این حس آزاردهنده را در انیمه هم به مخاطب منتقل کند یا نه.

دان دا دان(Dandadan)

 تاریخ انتشار: 3 اکتبر 2024

استودیوی انیمیشن تحسین شده‌ی Science Saru اکنون با اقتباسی از مانگای علمی تخیلی ماوراء الطبیعه‌ای از یوکینوبو تاتسو بازمی‌گردد.

این سریال درباره مومو آیاسه، دانش‌آموز دبیرستانی از خانواده‌ای از مدیوم‌هاست که با «اوکارون»، همکلاسی طرد شده‌ای که شیفته موجودات فضایی است، دوست می‌شود. وقتی صحبت از وجود ارواح و بیگانگان پیش می‌آید، این دو جرات پیدا می‌کنند تا به مکان‌های مرتبط با پدیده‌های ماورایی بروند تا یکدیگر متقاعد کنند. با این حال، اتفاقی غیرمنتظره رخ می دهد: این دو نفر متوجه می‌شوند که هم بیگانگان و هم ارواح وجود دارند! مومو و اوکارون پس از به دست آوردن قدرت‌های عجیب و غریب، باید با هم کار کنند تا از اتفاقات ترسناکی که برایشان رخ می‌دهد، جان سالم به در ببرند.

 

دراگون بال: همیشگی (Dragon Ball: Daima)

تاریخ پخش: 11 اکتبر 2024

اژدها بالاخره برای اولین بار پس از شش سال به تلویزیون بازگشت! این انیمیشن که در سالگرد 40 سالگی انیمیشن دراگون بال، پخش خواهد شد، بعد از وقایع Dragon Ball Super اتفاق می‌افتد و بر روی گوکو و دوستانش تمرکز دارد که به بچه‌های کوچک تبدیل شده‌اند.  گفته می‌شود که این انیمه ساخته شده تا به میراث این نویسنده‌ی افسانه‌ای ادای دین کند. تاریخ پخش اعلام شده مربوط به ژاپن است و تاریخ پخش بین‌المللی آن هنوز مشخص نیست.

 

رانما 1/2 (Ranma 1/2)

تاریخ انتشار: 5 اکتبر 2024

مانگای محبوب رومیکو تاکاهاشی، قرار است اقتباس جدیدی داشته باشد! رانما 1/2 داستان رانما سائوتومه، رزمی‌کار نوجوانی را دنبال می‌کند که پس از تجربه یک اتفاق ناگوار در حین تمرین، هر زمان که آب سرد به او پاشیده شود، به دختر تبدیل می‌شود و وقتی آب گرم به او پاشیده می‌شود، به پسر تبدیل می‌شود. البته پدر رانما، جنما هم مثل اوست، اگرچه به جای دختر تبدیل به پاندا می‌شود. رانما 1/2یک انیمه‌ی کلاسیک دهه 80 است، بنابراین دیدن اقتباس جدیدی از آن می‌تواند تجربه‌ی هیجان‌انگیزی باشد.

Mecha-Ude: بازوهای مکانیکی (Mechanical Arms)

تاریخ انتشار: اکتبر 2024

Mecha-Ude یا بازوهای مکانیکی، یک مجموعه انیمه ‌ی جدید از سائه اوماموتوست که از یک فیلم کوتاه آزمایشی که در سال 2019 منتشر شد، تولید شده است. در این انیمه، شخصیت‌هایی وجود دارند که که انتخاب می‌کنند میزبان. به بازوهای مکانیکی شوند. لحظات اکشن به همراه شوخ‌طبعی خاص، انتظارات را از تماشای این انیمه بالا برده‌اند و باید دید نظر مخاطبان و منتقدین پس از تماشای آن چه خواهد بود.

  • نویسنده: سروناز سرور